21-06-2010

Mama Sè trucaré foefelaré

Je moet er wat voor over hebben voor meiden die dol zijn van K3! Ik dacht ik laat het mij even makkelijk maken en bestel gewoon reeds op voorhand geknipte stof (zo'n all in pakket) om die toffe jurkjes te maken... Ja watte!!! Uuuuuren heb ik eraan gewerkt en zoals gewoonlijk na het eerste moest ik nog een tweede maken ook. Het pakje was netjes snel geleverd maar de stof was aan beide kanten een halve cm te breder geknipt dan het patroon. Dan maar even bellen. op zijn Hollands: "Nou nee mevrouw, u moet deze er gewoon afknippen hoor, dit ga ik hier even doorgeven want dat is niet goed gedaan" Ben ik wel vet mee, daar begon het al. Gelukkig deed ik dit maar bij het eerste kleedje want wat bleek 't werd toch wat krapjes. En dit was niet het enige, te weinig bieslint en stikzijde, te korte rits. En die pasvorm zat ook volledig fout. Het uiteindelijke resultaat kan je best van ver bekijken om zo min mogelijk foutjes te zien. 't Was een jurkje van de trucaré foefelaré deze keer. Gelukkig merken de meiden er niets van!
Morgen zijn ze jarig "in school" en willen ze dit absoluut aan. Voor die glimlach doen we het toch!






De uitdeelkadootjes voor morgen in school, eigengebakken cakejes in een dichtgestikt plastiek snoepzakje, voor de juf een grote zak cakejes want die heeft al schaartjes genoeg hè mama.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten