30-08-2010

EHBBO

Afgelopen weekend werden we uitgenodigd door vrienden. En als we daar worden uitgenodigd dan weet je haast al tevoren "dat gaat gewoon weer super lekker worden!" Want jongens die mannen kunnen koken! Die uren daarvoor eet je haast niets meer want het zou zonde zijn van al dat lekkers moest je met een halfvolle buik toekomen. Met plezier neem je dan een kado mee, dat is wel het minste. Nu met een van de twee deel ik dezelfde passie. Ons Aga fornuis. Maar een goede kok verbrand wel eens en ik zeg "heel af en toe" zijn vingers en daar dient dus dit koffertje voor... Eerste Hulp Bij Brandwonden en Ongevallen. Het koffertje had ik dus weer zelf gekocht, zelf zwartgeschilderd, zilveren EHBBO letters opgeschilderd en gevuld met allerhande spulletjes voor brandwonden en verpakt in wit papier met eigenlijk toch wel een overdreven lint van kant eromheen.


Maar ik zeg het zoals het is, hij kan écht koken en hij toont dit niet alleen aan vrienden maar ook aan iedereen die maar wil want je kan bij hem in zijn eigen restaurant gewoon genieten van zijn heerlijke kookkunsten. En dat niet alleen, het interieur, de sfeer, de aangepaste wijnen en tja ik kan hier nog uren roeren rond die pot, maar weet je wat? Zoek geen reden en verras een keer uw partner, vrienden, ouders en ga een keertje "puur" genieten in puur personal cooking , scoren zal je! smakelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten