28-03-2011

Kletskopjes

Hoe vaak zeggen we niet: "Wat zeggen ze nu weer! Dat moeten we onthouden, das weer een leuke uitdrukking!" Van ons 'tHuis heeft er zo'n 3 in huis en laat jullie hierbij mee genieten...



  • de man van ons 'tHuis hoorde afgelopen weekend ook een goeie dat het de moeite is om hier te vermelden... van een man van rond de 50... "angelo viskes die smaken mij ook wel" (ansjovis)

  • Fien: "Mama, wanneer vertrekken we naar de gehandekapten?"(jaarlijkse traditie hanekap in ons gehuchtje)

  • Willem: "Mama, waarom doen superhelden altijd hun onderbroek boven hun broek aan?" "tja euh???"

  • Willem: en de karo sofie... (carrosserie)

  • Anna: "Zie Willem een smoelie" (smiley)

  • Anna: Kijk sè hier een likteken!

  • Fien zit op 't toilet, "mama hoeveel hikkepikken moet ik nog doen tot ik met mijn voetjes op de grond kom?

  • Willem: "mama, Kim pleisters hè, daar maken ze nu zelfs al Barbie poppen van!"

  • Fien: "en daarmee pasta!"

  • Anna: "mmm, lekkere tapatjes" (patatjes)

  • Willem zingt een liedje van Laura Lynn uit volle borst: "je laat de wolken verschijnen!

  • Willem: "kom zus, we gaan spelen met de howkietowkie (walkie talkie)

  • Fien: "kijk eens mama, ik heb een geboren plek" (wijst naar haar teen waar een klein sproetje staat waarvan ze denkt dat het een geboorte vlek is)

  • Anna: "ééé Fien wil jij ook een tutuage?" (tatoeage)

  • Fien (kan sinds een paar maanden fietsen) zegt tegen haar tante: "mijne papa kan al fietsen met één hand en zelfs achterom kijken hè!"

  • Anna: "mama, krijg ik een klakske kaas?" (plakske kaas)

  • Fien stapt in een net gevuld (met koud water) zwembad "brr zo beren als kou mama"

  • Anna in het zwembad " kijk ik kan hier al humpen" (jumpen) en zwiert met haar beentje in het rond Het eten is klaar (ontbijt)

  • Fien: "we komen net op 't eitje" eentje uit de oude kast...

  • Anna: "mama is een soeperwt!" (een supperheld... ze keek toen vaak naar Mega Mindy en kwam daar geloof ik in een liedje voor)

  • Anna: "mama de batterij van die lamp is bijna plat" (spaarlamp)

  • Willem: "mama, kan je mijn strik achterstevoren strikken want dat kan ik nog niet" (zijn kookschort op zijn rug strikken dus)

1 opmerking: