01-03-2012

Speldenkussen Bird van Spool Sewing



Vanavond is het receptie van de meter van een van de tweeling heropent haar stijlvolle kledingzaak. Ze heeft haar zaak al 10 jaar en vond het tijd om de winkel in een nieuw jasje te steken.

Met lege handen kan je er natuurlijk niet aankomen. Omdat ze wel eens de vraag krijgt om een rok of broek te verkorten of een andere aanpassing te doen aan kleding dacht ik, ik maak een speldenkussen dat past in  haar nieuwe winkel of atelier. Zocht tussen mijn stoffen naar dezelfde kleuren , grijs en wit en maakte er een bird van.  De "speldenkopjes" versierde elk met een letter van haar zaak door met shrinkpapier haar eigen lettertype te gebruiken en te laten krimpen in de oven zoals hier, die ik ontdekte via Freubelweb haar knoopjes.

Tijdens het surfen van hier naar daar, soms niet wetende hoe je in godsnaam weer ergens terecht bent gekomen, kwam ik hier deze prachtige Birds tegen. Je kan daar ook het patroon vinden van de prachtige birds. Tijd dat ik wat bonte stofjes in huis haal...

                                                            Bird Mobile

2 opmerkingen: