09-09-2013

Recycle an old Cashmere Sweater in a pillow!



Hij scoorde ermee, een trui zo zacht, wat wil je eentje van Cashmere.
Hij vond het fijn, ik soms al minder (toegegeven).

Maar de motten maakte er komaf mee...
Blijkbaar komen uit te lang bewaarde walnoten motten, 
welke we dus in onze winkel#voorraadkamer hadden liggen, maar bij het ontdekken hiervan 
flikkerde we ze weg en gebruikte deze als bodembedekker.
Maar de motten die er al waren hadden hun weg reeds gevonden,
 zochten hun weg naar boven en vonden een kast vol lekkers.
Raar maar waar niet in mijn kast maar wel in die van de scoorder.

Ik herstelde eerst de gaatjes, maar het werd te erg, ik kon ze niet meer bijhouden.
Indien ze nog eens over het zachte pulletje willen wrijven, dan kunnen ze in mijne living het desbetreffende truitje vinden tussen de kussens. 
Van de inhoud blijven ze voortaan maar af, er is geen reden meer voor toch haha!


DIY recycle the old Sweater!

knip de trui op maat van je kussen met extra naad
stik rondom rond af en laat 1 opening open zoals hier de zoom
op 1/4 van de linkerkant en 1/4 van de rechterkant met een paar steken vastnaaien

met droogvilt en een cookie cutter heb ik een paar hartjes gevilt 
om de gaatjes te verstoppen en de zoom te versieren.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten