13-10-2013

Lazy sunday # bezigheidstherapie

Niet lang geleden plaatste Merulala haar laatste DWZI bericht,
DWZI = Deze Week Zag Ik
ik kon er telkens weer van genieten en vond het wel zeer spijtig dat deze haar laatste was.
Ze plaatste er een wel heel leuke foto bij en daagde hierbij mensen uit om een grappig plaatje te maken onder (of is het op) de scanner.

BTW, Merulala is niet helemaal gestopt met bloggen, kijk hier maar en je bent weer even zoet!
Ondertussen heeft Liene van Zomaar een dag het stokje overgenomen.

Ik amuseerde mij alvast bij het uittesten hiervan 
en botste met mijn hoofd tegen de legplank boven de scanner.
Maar hey, ik had net mijn pruik laten bijknippen en dat lag er net goed bij...
 vroeg om de puntjes te knippen maar werd uiteindelijk weer 6 cm korter :-(



Vandaag is het een miezerige ongelofelijke regen-achtige-dag.
De tweeling kwam niet uit hun pyjama, 
om 15 u vond zoonlief het ook al tijd om deze weer aan te trekken.
Toen haalde we de scanner uit de kast want met z'n allen in de kast zou het niet lukken.

bezigheidstherapie # zalig!











De kont van Willem heeft ook tot 2x toe op de scanner gelegen,
we hebben er eens goed mee kunnen lachen,
maar deze gaan we hier toch maar niet vertonen 
en laten jullie lekker aan jullie verbeelding over!

1 opmerking: