09-03-2014

Blogameetup # 2



Gisteren ging ik naar deze Blogameetup.
Een beetje nerveus,
want je kent er wel een paar maar enkel van het bloggen
en dus niet van "gezicht".
Je kijkt de hele tijd lijkt wel naar borsten
maar dat is het niet want je probeert met moeite de stikker te lezen die vrolijk op elke borst kleeft
waarop de naam en haar/zijn blog van de borst eigenaar staat vermeld.
 Uiteindelijk kwamen ze vanzelf , kregen de bloggen een "echt" gezicht
 en hadden we leuke gesprekken.
Na een leuke avond, gingen we naar huis 
aan de schouder een mooie gevulde tas van Lola tafelzeil!
En nog een tas vol goodies!
Bagels hadden ze in overvloed, een bakje vol ging mee naar huis.
op de foto reeds gepresenteerd op Lola tafelzeil!
Eentje voor onderweg, eentje als ontbijt, eentje deze middag... 

We kunnen dus nog lang nagenieten van deze leuke avond!
Met dank aan vernejasper.com!




9 opmerkingen:

  1. Fijn je te ontmoeten! Geniet nog van een zonnige dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hela, Ik kon hier schoorvoetend vertellen dat ik je genomineerd heb voor het Liebster award, dat kan je hier lezen: http://mamoeka.blogspot.be/2014/04/liebster-award-en-paasswap.html . Schoorvoetend omdat ik je al enkele weken geleden nomineerde maar je gewoon ben vergeten in te lichten. Sorry! Bij deze dus... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi ik zag u blogje via andere blogster, zo gaat het in blogland, ik volg meestal blogjes dat over thuis,hobbys en leuke anecdotes, ik kijk op om meer te bezoeken en delen...liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi ik zag u blogje via andere blogster, zo gaat het in blogland, ik volg meestal blogjes dat over thuis,hobbys en leuke anecdotes, ik kijk op om meer te bezoeken en delen...liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo allemaal, ik heb geld verloren aan zoveel bedrijven die beweerden echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik heb meer dan 35.000 euro verloren aan nepgeldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter die ik contacteerde en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail:lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I really appreciate the detail of your forecasts. I share the same passion for snowstorms and now use you as my main source of information. You have also as you have proved most accurate. I continue to refer you to others who are equally impressed. Thank you for your blog! BUY REAL NCLEX CERTIFICATE ONLINE WITHOUT EXAMS

    BeantwoordenVerwijderen