13-09-2010

Confituur Royale

Een tijdje geleden waren we aan het rommelen op de zolder van de firma van mijn man, een plekje waar nog een paar dingen je doen herinneren naar het vroegere confituurfabriekje. Op de zolder komen ze alleen om dingen naartoe te brengen waarvan ze denken dat men het "ooit" nog wel kunnen gebruiken maar eigenlijk geen zak meer waard zijn of het zou anders gewoon dik in de pad staan. We waren eigenlijk op zoek naar wat anders maar plots kwamen we dit tegen...

deze "propaganda" lag verstopt in een of andere wel zeer oude kartonnen doos


De tijd is niet blijven stilstaan, we zouden het ons niet meer kunnen voorstellen een bon van 3 Fr!!! Laat staan een reclame folder met zulke layout, maar ik vind ze wel fantastisch! En dan die slogan "Ik zorg voor de gezondheid van mijn gezin. Niets is beter en gezonder dan confituur Royale". Vanaf nu is dat confituur "van ons 'tHuis"!

1 opmerking:

  1. zo leuk, ik wist niet dat er daar ooit andere activiteiten waren, dacht altijd dat die houthandel er altijd was. je kan ze ook in kaderkes steken voor in de keuken.

    BeantwoordenVerwijderen