01-09-2010

Pennenzakje

Terug naar school, wil ook zeggen dat er de eerste dag gelijk in de boekentas een lijstje in zit met wat ze liefst morgen (en voor de zoon is dat zeker niet overmorgen maar morgen) moeten meebrengen. Bij ons ventje vroeg men ondermeer zelfs 2 pennezakken. "Mama ik wil er van Ben 10" Ja watte, ik kom zot van dienen Ben 10 ondertussen! "Willem, ik maak ze zelf ventje en er zal wel ergens nen Ben 10 te vinden zijn op die pennenzakjes!!! " Dus het resultaat was dit:




De stof had ik nog over van zijn zomershortje, de ritsen lagen voor het grijpen in de kast, die "toffe" fotokes van .... heb ik gegoogled en afgedrukt op t-shirt tansfer papier. 't manneke is content, hij kan "morgen" met zijn pennezakjes naar school en zijne maat mag mee!

1 opmerking:

  1. wie is ben 10 in godsnaam ???
    ik heb nog een grote blikken doos met leeuw, maar ik denk dat hij die al heeft zeker ?
    als jullie 26 sept in de buurt zijn, wij staan op onze dorpsrommelmarkt in louise-marie, aan het muziekbos, met kinderanimatie - steeds welgekomen

    BeantwoordenVerwijderen