07-12-2010

Message bracelet

Nog eens wat nieuws gemaakt, heb mij een geweldig goedkoop 2ehands oventje gekocht om zilverklei af te bakken. Het maakt die van ons 'tHuis gelukkig want ze kan hier natuurlijk weer vanalles gaan uitproberen. Dit is de eerste probeersel dat ik heb gemaakt en toen het af was dacht ik, de volgende die gaan er met een leuk berichtje zijn. Wat ik ook nog van kan maken is een armbandje met mijn telefoonnummer, niet omdat ik mijn nr niet van buiten ken hè, nee voor de bengels, voor als we nog eens op trot gaan, dan hoef ik mijn pen niet boven te halen om de nr op hun armen te kribbelen voor het geval ik die mannen kwijt speel. Ik heb mij ook van die sterling silver ball chains gekocht, dat ziet er uit als dat kettingske waar het stopje van je bad aanhangt maar dan héél fijn en in 't zilver. 't Schijnt in te zijn voor de volgende zomer van die fijne lange kettingen, nu nog leuke bedeltjes maken of een originele Dog Tag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten