01-04-2012

1 april!!!


Wie kan zich het nog herinneren, als kind, de spanning die vooraf ging aan 1 april. Wie kunnen we voor de gek houden en wat gaan we zeggen of doen. De hele week maakte ik tegen de kinderen al grapjes, zoals bvb, ik had een hoopje pluimpjes gevonden die toevallig nog allemaal als een jasje aan elkaar hingen, vertelde daarbij dat een vogeltje deze veertjes zo uittrok als een jasje en gewoon verder vloog in haar blootje... Mondjes vielen open, verbazing alom en riep na een paar minuten "ha, bijna 1 april!". 

Willem had wel een idee, ik ga een tatoeage op papa zijn hoofd plakken als hij slaapt. Leuk Willem, leuk, maar het is wel best moeilijk hé vriend. Deze morgen terwijl we nog als roosjes sliepen riep onze jonge heer plots "1 APRIL, 1 APRIL!!!" En weg was hij, al lachend... Een tijdje later toen ik door diezelfde jonge heer  uit bed gegild werd omdat de dieren waren ontsnapt en ze niet in mijn eentje in mijn slaap tenue afkon  vroeg ik om de papa te halen. Even later kwam hij op zijn gemak eraan en toen zag ik het... Het was gelukt, weliswaar niet helemaal zuiver maar toch stond er op de papa zijn voorhoofd een smurfentatoeage te blinken... Toen hij even later nog zijn dutje verder zette op de bank schreef ik er nog extra LUI bij op... 

Beste mensen, dit zou niet altijd lukken maar uit ervaring weten we nu dat na een avondje lekker drinken en met een kater als resultaat het tatoeëren toch best makkelijk gaat :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten