18-04-2012

Luchtverfrisser



Je kent dat, via via het surfen van hier naar daar kwam ik hier terecht, soms weet je niet meer langs welke weg je bij toffe blogs uitkomt maar ik wist meteen dat ik hier wel veel leuke interessante dingen zou tegenkomen. Zoals deze luchtverfrisser  van Missgefreubel bvb, ik was er gelijk weg van. 

Nu zo'n potje als Missgefreubel, dat had ik niet buiten die mega grote confituurpotten. Je zou maar amper kunnen zien dat er wat in zou zitten. Voedingskleurstof heb ik ook niet maar wel een geurtje waar ik helemaal van weg ben. Ik koop wel eens de Hunkemöller luchtverfrisser met stokjes, daar deed ik een geutje van bij de Bicarbonaat mengde dit goed en vulde er een oud juwelenzakje mee. Mmm wat ruikt dat lekker frisss! 

Ik hou niet zo van geurtjes op het toilet, kom er vaak zelfs misselijk van dus ik heb geen blokje in mijn wc hangen en ook geen fles staan om wild mee in het rond te spuiten na een grote boodschap, ik poets gewoon wel heel regelmatig de wc. Maar tijden veranderen, dit geurzakje mag het wc verfrissen en voor één keer mag er wel een foto genomen worden op 't wc.

Ps1, onder die planken wc zit een echte wc die je wel normaal kan doorspoelen hoor, het landelijk wonen wilde we letterlijk doortrekken tot in de wc. Iemand tips in welke kleur ik de muur links en rechts kan schilderen?
Ps2 Deze zakjes kan je ook makkelijk hangen in kledingkasten of schoenkasten of zelfs in je auto!
Ps3 Hoe lang deze geur gaan afgeven weet ik niet, maar het is wel  super makkelijk om bij te vullen!

5 opmerkingen:

  1. ooh, wat een geweldige leuke wc. maar het zakje zal ook wel leuk ruiken. En dan het bord om geen foto's jullie hebben dat leuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe wc! Oh, ik kan je niet de mijne laten zien, maar gelukkig ga ik je toch vanmiddag mailen (als 't liefje weer eens bij de advocaat moet zijn vanwege die ellendige dealer met zijn leugens) dus dan stuur ik hem mee!
    Ik heb dezelfde aversie als jij tegen wc geurtjes, maar ik ga de link bekijken hoe het moet, want zo lijkt het wel wat! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht eerst dat het een foto uit een woonblad of zo... maar wauw wat een pracht van een toilet heb je... Ik heb ook zo'n hekel aan die chemische luchtjes... het ruikt zo ... eh... chemisch... Ik ga bij Missgefreubel een bezoekje brengen, want een lekker luchtje in een leuk zakje... dat wil ik ook!! Zo'n toilet wil ik eigenlijk ook wel, maar ik ben al blij dat de mijne het weer doet (kraantje deed het niet... ).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En voor de muren... een mooi gezellig (afwasbaar) behangetje... leuke kleurtjes... printjes, bloemetjes... Lekker vrolijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik merk net dat je mijn blogpost als inspiratie hebt gebruikt. Wat leuk. Ik ben er ook nog steeds heel blij mee.
    Trouwens, wat een mooi toilet heb je. Wauw ik ben jalours.
    Groetjes, Maaike aka Miss Gefreubel

    BeantwoordenVerwijderen