11-04-2012

Baby's op komst!

Op eenzelfde dag kreeg ik van twee vriendinnen te horen dat ze zwanger waren, de ene waarvan ik dit kreeg , met al ervaring onder de knie verwacht haar vierde spruitje. De andere die ik van hier en hier ken (maar eigenlijk nog nooit in levende lijve heb gezien maar maar al wel veel heb gemaild) verwacht niet alleen haar eerste maar gaat gelijk ook voor een tweede! Vroeger stuurde we een felicitatie kaartje. Deze keer sturen we een body en niet zomaar eentje,  nee, een opgepimpte body met een  kleine boodschap.


voor nr vier, een klavertje vier


Twee met de keer, dat kan niet anders dan dat het engeltjes zijn!
eentje voor engel 1 en eentje voor engel 2

O wat is dat weer spannend, want wat zal het worden, een meisje of een jongen of misschien wel alletwee!
Een ding staat al vast, ze gaan 't allemaal treffen met zulke ouders!
Proficiat! 

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk!!!! die gaan er super blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En of we er blij mee zijn! Tenminste, ik wel!!! Had me eigenlijk voorgenomen om een foto op mijn blog te plaatsen met jouw heerlijke stofjes die toevallig supergaaf bij de rompertjes van mijn zusje passen. Maar helaas, het schrijfmonster wilde anders schrijven en daar paste die foto niet zo bij.... ;-)
    Maar dat mag je best ook nog vermelden: naast de rompertjes heb ik zalige stofjes voor (speel)dekentjes gekregen. Ik ben verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. das inderdaad een behoorlijke babyboom! Leuke cadeautjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke body's. Ik denk dat ze hier blijer mee gaan zijn dan met een kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke persoonlijke cadeautjes. Haha, het naaien zit me echt nog niet in de vingers hoor, maar oefening baart kunst (hoop ik!)
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen