07-03-2013

Lavendelcake



Ik had het er hier al over maar we konden niet zo lang wachten, bij het maken van ons cakebeslag deden we er een grote koffielepel vol lavendelbloemetjes bij. We, of beter gezegd ik, kon niet wachten tot de cake klaar was. Je ruikt het meteen als hij uit de oven komt, de smaak is subtiel. Moesten er meer bloemetjes inzitten zou het "te" zijn. De kids zeiden eerst in koor mmm mama lekker! De man des huizes kon het ook smaken.

Toen ik deze morgen voorstelde om cake mee te nemen naar school draaiden ze meteen met hun oogjes naar elkaar. Lap, ik wist genoeg. "'t smaakt niet zeker" Willem als eerste "gho mama, zonder is beter" de tweeling in koor gelijkstemmig "ja mama zonder is beter" Wat kwamen ze weer geweldig overeen zo op een donderdagmorgen. 

Ach, boef ik hem toch lekker alleen op haha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten