07-11-2013

Clean house?! # Note Card # Things To Do

Clean house met een nota kaartje?
Jawel het kan!*
Tijdens mijn toer met de NETzak heb ik (bijna)* altijd een nota kaartje mee.
Aan de ene kant Things To Do, aan de andere kant, Things To Shop

Alle dingen die ik nog te doen heb komen op de nota.
Dingen die ik moet kopen (om te poetsen of waar ik net aan denk) zet ik aan de andere kant.
(want tegen ik beneden ben om het op te schrijven ben ik het al vergeten, laat staan dat ik er in de winkel nog aan denk)

Jezus denk je, waar is zij zich nu mee aan het bezig houden?
Als je me kent, weet je dat ik eigenlijk wel een structuurke ben...
Maar er zit toch wel wat in hoor.

Want als je het Things To Do lijstje gaat afwerken van boven naar onder,
dan merk je al vlug bij het opruimen dat het veel leuker wordt!*

Om deze free printable Things To Do af te drukken 
kan je ze downloaden en afdrukken op A6 kaartjes.






Voor op een A4 Formaat voor 4 tegelijk, download je deze en deze.

En als je deze de mijne niet zo leuk vind, kan je er hier nog meer vinden.

* Alle ja, eerlijk, niet altijd maar kom... :-)

Ps: 1/het is niet zeker dat het bij ons 'tHuis àltijd clean house is... mijn goesting is ook soms over...
2/ bezigheidstherapie, mm ja, misschien wel maar om zo'n rotjobke leuker te maken, wat is daar mis mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten