15-09-2012

Uitslag Give Away!

Zoals beloofd vandaag de uitslag van de Give Away. Aan de hand van de reacties maakte we een lijstje op, wanneer jullie volger en of jullie zelfs het code woord wisten dat "KVLV" zorgde ervoor dat je extra kansen kreeg, hieronder het lijstje





Bij gebrek aan kinderhandjes die deze voormiddag al een volle agenda hebben
trokken wa op Random org de gelukkige winnaars uit.
ik kopieerde, en plakte in Paint, knipte uit en plakte tot het bovenstaand overzicht.


Op volgorde van bovenstaande lijst de gelukkige winnaars!:

7) Maren
8) Merula
14) Tante Jannie
2) Poppie
13) Viviane
10) Vliegen Martine
16) Jolien
4) Lien

Gefeliciteerd!
Stuur even via mail jullie adres door en de labels worden zo snel mogelijk opgestuurd!

7 opmerkingen:

  1. Oh leuk!!! Ik zie mijn naam!! Ik zal je een berichtje sturen! dankjewel :) Liefs, Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joehoe! Ben er helemaal vrolijk van! Ik mail je zo even mijn adres :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuij, gewonnen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk, dank je wel! <3

    Mail komt eraan. (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey! Ik kreeg vandaag mijn post. Ik ben er super blij mee! Ik vind de labels erg mooi en ga ze zeker gebruiken. Ook mooi verpakt allemaal! Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel voor de supermooie give-away. Leuk zo verpakt en dan dichtgenaaid! De labels zijn heel schattig, nu moet ik zeker eens jam gaan maken, dat staat nog steeds op mijn to-do-lijstje!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen